АвесТревел
м. Київ, вул. Саксаганського, 52А

Єгипетський «санаторій»

05 жовтня 2017 р.

Ми з подругою успішно працювали в тоді ще малому приватному бізнесі. Успішно - це, перш за все, багато. Оплата була сьогоднішня, але ключове слово - була. Державні підприємства платили іноді і ще менше. Ну, а ми благополучно годували свої сім'ї, і навіть мали гроші на відпочинок. Правда, економія була скоріше тому, що магазини ще не працювали до 8 ранку і після 10 вечора, а в решту часу ми були зайняті. Але і втомлювалися ми, звичайно, просто дико.

Відпочинок був не розкішшю, а можливістю успішно ... втомлюватися і далі, тому з зими ми вели розмови про те, що добре б куди-небудь з'їздити. Ми вели їх докладно і неквапливо, весна підходила до кінця. І тут подруга, втомившись горіти на роботі, обурилася і рішуче зажадала обіцяного. Ми заглянули в найближче турагентство і швиденько підібрали собі тур в Шарм-ель-Шейх. До рибок. Для релаксу. До речі, зовсім не дешевий, що не завадило чартеру вкрасти у нас день відпустки. Але... спочатку нам треба було якось порозумітися з чоловіками - їх брати з собою ми якось не планували.

На роботі нас цінували зовсім не дарма - ми були кмітливими! Чоловіки, бачивши нашу «оранку» від зорі до зорі, зовсім не здивувалися, коли керівництво «майже нагородило» нас тижнем в Єгипет. З доплатою мало не 30%, як в радянських профспілкових санаторіях! Версія пройшла на «ура», і наші чоловіки вночі в день відльоту привезли нас в аеропорт і урочисто вручили один одному. Відпустка почалася!

За це ми і поїли-випили в літаку, і, тільки встигнувши задрімати, вже прилетіли до Єгипту. Слабо міркуючи через 5 годину ранку і безсонну ніч, ми побрели по обширній пустинній території готелю шукати свій номер. Номер, великий і красивий, був не просто без балкону - він був якийсь ніби підвальний: одне виявлене вікно виходило в коридор готелю... нижче рівня підлоги ...

Взагалі-то нас це злегка засмутило. Але, прикинувши відстань до ресепшну (якщо йти туди лаятися) і залишок сил, вирішили бути толерантними. Та й смішно це було - я і справді більше таких номерів-сходинок ніде не бачила! Ось із цього сміху на світанку і почався наш відпочинок, і потім сміялися ми постійно!

Версія про дармовий тур зіграла з нами злий жарт - подруга до кінця відпочинку називала наш готель санаторієм, і кожен раз ми дружно вмирали від сміху. Вийшовши на пляж, ми на місцевості усвідомили, що 700 м понтону - це дуже навіть солідно, хоча і смішно: хочеш поплавати - спочатку пробіжка!

У море ми заходили по таких каменях, що заздрили німцям, які були упаковані як термінатори: яким місцем ні впади - всюди захист. А до чого була колоритна ця маса народу в масках, що постійно оступалася і верещала, бурчати і сопучи в свої трубки - це треба було бачити і чути! Але найбільше розсмішили німці, яким ми заздрили: накупавшись і намилувавшись рибками, ми виповзали назад, а назустріч нам зосереджено й обережно рухалися у напрямку до глибині все ті ж екіпіровані екземпляри ...

Кожен день марш-кидок туди і назад, так по сонечку - звичайно, потрібно берегти плечі-спини-руки! Ми були обізнаними і передбачливими: не те, що ходили - купалися в кофтинах! Яке ж було здивування, коли ми побачили в дзеркалі свої не рожеві, яскраво-червоні фізіономії! Вода відбивала нам в обличчя сонячні промені, і результат вийшов вельми ефектний. Звичайно, в пляжному готелі спаленої шкірою важко здивувати, але на нас все-таки оберталися ... Ну, а ми що? Сміялися, звичайно! Як і тому факту, що прилетіли до Єгипту в кінці квітня! 3 дні жили як люди: вдень - гаряче, вночі - прохолодно. Друга половина відпустки пройшла в дурманячій цілодобовій спеці!

Але ми були не найцікавішими екземплярами в нашому «санаторії» - ще в літаку познайомилися з сім'єю з 4-х осіб - батьки і сини-старшокласники. Через пару днів, зустрівшись на території, мило цікавимося відпочинком і з'ясовуємо, що... на морі вони не були! Не знайшли! Дорікнули, розповіли, навчили... на свою голову: один із синів на пляжі обгорів до надання лікарської допомоги!

Але ще цікавіше з ними було повертатися. Чекаючи посадку, я бурчала, що «он ті красені» курять, незважаючи на заборону. Глава сімейства байдуже сидів неподалік. Раптом він різко піднявся, підійшов до фарбованої жінки, мовчки вирвав у неї з рота сигарету, люто тицьнув пальцем у бік таблички «Ноу смокінг» і гордо пішов назад. Італійці (це були вони) спочатку остовпіли, а потім чоловік, грізно виблискуючи очима і лаючись, побіг до кривдника. Сини, які миттєво підтягнулися до батька ніяк його не вразили, назрівала бійка. Італійка голосно кликала поліцію, ми з подругою кинулися між чоловіками, лепечачи «сорі» і виставляючи перед собою руки. Тільки мати сімейства мовчки сиділа осторонь. Поліція вимагала, ми активно просили туриста вибачитися перед жінкою, і перемогли, але невідомо, чим би закінчилася справа, якби італійців не запросили в літак ...

Нам посадку оголосили якось так цікаво, що чоловік 20-30 цього не зрозуміли. Природно, ми були серед них. Якби не один з майже побитих хлопців, ми б так і не зрозуміли, що службовець аеропорту не просто бурмоче, а говорить слово «Київ», відшукуючи відсутніх пасажирів рейсу! Бігли ми красиво - швидко, злагоджено і цілеспрямовано!

Взагалі-то наш відпочинок вдався: рибки, Каїр, піраміди - все вразило і запам'яталося! Але особливо, все-таки, тонус - навіть у літаку у нас ще тремтіли руки-ноги ...