АвесТревел
(044) 377 77 46
(050) 382 12 02
(067) 325 37 87
м. Київ, вул. Саксаганського, 52А
Замовити тур
(044) 377 77 46
(050) 382 12 02
(067) 325 37 87
м. Київ, вул. Саксаганського, 52А

Секрети бронювання круїзів від AvesTravel

19 вересня 2019 р.

Круїзи набирають все більшої популярності в Україні. Це пов’язано з постійним збільшенням кількості лайнерів і з можливістю дешево долетіти до місця посадки на лайнер. Також, звичайно, наявність безвізового режиму сприяє частішим подорожам. Та все ж багато хто все ще «боїться» бронювати круїз через не зовсім зрозумілий формат туру.

Хочу поділитись із вами деякими «секретами», які допоможуть наважитись на таку подорож.

Які бувають каюти

Почнемо з бронювання категорії кают. Основні три категорії – це внутрішня каюта, каюта з вікном та каюта з балконом.

Внутрішня каюта розташована всередині лайнера і не має вікна. Освітлення штучне, але за рахунок дизайну та дзеркал приміщення не виглядає замкнутим.

Каюта з вікном передбачає вікно, проте воно не відкривається, фактично це ілюмінатор. Крім того, такі каюти можуть розміщуватись на палубах, де розміщені рятувальні шлюпки і вид буде частково перекритий.

Каюта з балконом дозволяє милуватися морем чи краєвидами з власного балкону, але є найдорожчою зі згаданих трьох категорії. 

Інколи, бронюючи внутрішню каюту, можна отримати каюту вищої категорії, нерідко з балконом. Круїзні компанії часто підвищують категорію кают, якщо у пасажирів в період туру є святкова дата, а інколи і без наявності таких умов, якщо є вільні каюти на лайнері. 

Однак потрібно знати, що каюта може бути підвищена в категорії тільки при бронюванні «негарантованої» каюти, тобто при бронюванні ви не обираєте конкретний номер каюти, а бронюєте виключно категорію, наприклад, «внутрішня». Як на мене, бронюючи внутрішню каюту не важливо, на якій палубі і де саме розташована каюта, якщо це дає шанс випробувати фортуну і можливість отримати бонусом каюту з балконом!

Алкогольні напої

Часто туристи задають питання, чи входять у вартість напої. Алкогольні напої у вартість круїзу не входять, однак круїзні компанії часто пропонують взяти додатковий пакет напоїв, до якого входять різні комбінації включених напоїв, наприклад, вино і пиво чи будь-який інший алкоголь.

Варто пам’ятати, що приносити на борт алкогольні напої заборонено. Та це не означає, що в портах ви не можете купити місцевий алкоголь на подарунки. Але при поверненні на лайнер вас попросять його здати та повернуть у кінці круїзу.

Ресторани

Кілька слів про ресторани.

Ви можете відвідувати ресторан зі шведською лінією, в якому сервірується сніданок, далі пізній сніданок, обід, вечеря, пізня вечеря. Фактично коли б ви не прийшли, ви зможете перекусити. Основний ресторан на вечерю з подачею страв ви  можете відвідувати о конкретній годині, яка буде вказана на вашій бортовій карті.

Обов’язково потрібно пам’ятати, що на лайнері діє дрес-код. І саме відвідування основного ресторану передбачає дотримання дрес-коду. Якщо на лайнері прийнятий класичний дрес-код, у джинсах чи шортах вас до ресторану не пустять.

У ресторані зі шведською лінією ви може не дотримуватись певних правил в одязі. Про певний дрес-код, а також про вечірки (наприклад, вечірка в білому) та графік інших розваг на лайнері вас повідомлять газетою, яку приноситимуть щодня до вас у каюту. 

Безпека на борту

Ще одне питання, яке цікавить мандрівників, стосується навчальної тривоги. Що це таке і навіщо вона? Поясню.

Це процедура, яка є обов’язковою на кожному лайнері відповідно до міжнародних норм. Під час навчальної тривоги розказують про особливості лайнера, що робити у екстреній ситуації та на який вихід бігти у разі справжньої тривоги.

Інформація щодо виходу є важливою, оскільки саме до нього ви будете іти при виході з лайнера в останній день круїзу. Навіть якщо ви досвідчений турист і неодноразово були у круїзі, ігнорувати навчальну тривогу все ж не варто, оскільки якщо ви пропустили перший день, вас неодмінно запросять пройти її наступного дня – перевірено на власному досвіді :)

Екскурсії

Бронюючи круїз, також варто пам’ятати, що це все ж не пляжний відпочинок. Це надзвичайно комфортний спосіб побачити велику кількість цікавих місць, не витрачаючи час на трансфери.

Лайнер заходить у порти вдень, а вночі, коли ви відпочиваєте, пливе в наступний пункт. Проте перед бронюванням вивчіть детально час стоянок, щоб  потім для вас не було несподіванкою перебування у порту всього 2-3 години в той час, як ви планували погуляти містом 4-5 годин.

Прибути на борт ви повинні за годину до відправлення лайнера. У випадку запізнення ви будете змушені самостійно добиратись у місце наступної зупинки.

Також варто звернути увагу на кількість днів у морі по маршруту. Особисто мені подобаються маршрути з 1 днем у морі на 7 днів круїзу. Хоча більша кількість днів у морі дасть змогу в повній мірі насолодитись відмінним сервісом лайнера. Крім того, у випадку поганих погодних умов, лайнер може змінити маршрут і не здійснити заплановану зупинку. На практиці таке найчастіше трапляється у регіоні Карибського басейну та в круїзах по фьордах. А от в Середземному морі такі випадки – рідкість. Такі зміни проводяться задля безпеки пасажирів.

Якщо ви все ж хочете більше пляжів, то варто вибирати маршрути по островах, а не великих містах.

Також слід пам’ятати, що на лайнері є басейни, але і людей чимало, тому займати місце біля басейна, коли лайнер у морі, варто завчасно.

Розрахунки на борту

Щодо розрахунків на борту. На борту лайнера не ходить готівка, всі розрахунки ви здійснюєте своєю бортовою картою. Гроші на бортову карту ви кладете при посадці на лайнер в обов’язковому порядку, саме з цієї суми будуть зняті чайові (сервісний збір) у кінці круїзу. Якщо на бортовій картці недостатньо коштів, щоб розрахуватись на борту, наприклад, за покупку у зоні дьюті фрі, то ви без проблем можете покласти гроші на карту на ресепшині. Я раджу покласти гроші на бортову картку з невеликим запасом, щоб ви могли придбати щось у Дьюті Фрі, де часто дуже приємні ціни.

Сподіваюсь, інформація була для вас корисною. Якщо залишились питання, телефонуйте нам, пишіть, залишайте заявки – менеджери  AvesTravel зв’яжуться з вами і нададуть вичерпну інформацію з власного досвіду, порекомендують кращі маршрути, проконсультують по конкретних лайнерах і підберуть ідеальний тур саме для Вас!

 

З повагою,

Наталія Палій, 

Засновник AvesTravel

Переглядів: 75