Якщо ви вирішили відпочити в іншій країні, без туристичної страховки не обійтися. По-перше, її вимагають при оформленні візи, а по-друге, страховий поліс - це гарантія того, що в разі непередбачених витрат, пов'язаних зі здоров'ям, страхова компанія компенсує їх.
Як працює туристична страховка
При покупці страховки вибирайте можливі страхові ризики в залежності від умов країни, в яку вирушаєте, і запланованим видом відпочинку. При екстремальному, наприклад, можливі травми. Чим більша кількість страхових ризиків внесена до полісу, тим вище його вартість, а заодно і ваш спокій.
Якщо все-таки щось сталося (травма, щось заболіло, апендицит прихопив), тобто настав вказаний у полісі страховий випадок, наберіть номер телефону, вказаний в документі, щоб повідомити страховикам про проблему. У телефонному режимі вони повинні чітко викласти алгоритм дій у вашій ситуації.
Види страховок
Оформляйте розширену страховку, якщо плануєте активно відпочивати, або в країні незвичний клімат, продукти і т.д. Для підстраховки рекомендується також додати в поліс додаткові опції (можливі ризики).
Що потрібно для оформлення поліса
Необхідно правильно заповнити всі дані (ПІБ, прописка, паспортні дані). Одна копія поліса залишається у агента страхової компанії, друга відправляється в посольство, оригінал ви візьмете у подорож.
Якщо страховка оформляється через інтернет, поліс в електронному вигляді приходить на пошту. Документ можна роздрукувати або залишити в електронному вигляді на телефоні.
Порядок дій в страховому випадку
Страхова компанія - це гарант відшкодування збитків. Але є той, хто організовує медичну допомогу. Це так званий асистанс (компанія-посередник), номер телефону якої вписаний у бланк поліса. Після настання страхового випадку перший дзвінок повинен бути проведений саме асистансу. Повідомте йому:
Можливо, доведеться відправити асистансу копію паспорту (він повинен бути з собою). Асистанс назве медичний заклад і лікаря, до якого можна звернутися.
Не менш важливо, щоб усі витрати, пов'язані з лікуванням, були документально підтверджені. Тобто необхідно зібрати і зберегти все рецепти на ліки, рахунки-фактури, інвойси, медзвіти, чеки та їхні копії. Все це знадобиться для отримання компенсації. Для підстраховки бажано, щоб асистанс контролював всю документацію і вчасно підказував, чого не вистачає, щоб страхова компанія не відмовилася оплачувати витрати.
Після повернення в Україну в офісі страхової компанії ви напишете заяву на відшкодування витрат і надаєте повний пакет документів:
Ось і все, залишається дочекатися виплати компенсації.
Ми завжди готові оформити Вам страховий поліс у будь-яку точку світу. Бажаємо безпечних і приємних поїздок!
Ваш AvesTravel.