АвесТревел
(044) 377 77 46
(050) 382 12 02
(067) 325 37 87
м. Київ, вул. Саксаганського, 52А
Замовити тур
(044) 377 77 46
(050) 382 12 02
(067) 325 37 87
м. Київ, вул. Саксаганського, 52А

Навіщо потрібна туристична страховка і що робити в страховому випадку

17 серпня 2017 р.

Якщо ви вирішили відпочити в іншій країні, без туристичної страховки не обійтися. По-перше, її вимагають при оформленні візи, а по-друге, страховий поліс - це гарантія того, що в разі непередбачених витрат, пов'язаних зі здоров'ям, страхова компанія компенсує їх.

Як працює туристична страховка

При покупці страховки вибирайте можливі страхові ризики в залежності від умов країни, в яку вирушаєте, і запланованим видом відпочинку. При екстремальному, наприклад, можливі травми. Чим більша кількість страхових ризиків внесена до полісу, тим вище його вартість, а заодно і ваш спокій.

Якщо все-таки щось сталося (травма, щось заболіло, апендицит прихопив), тобто настав вказаний у полісі страховий випадок, наберіть номер телефону, вказаний в документі, щоб повідомити страховикам про проблему. У телефонному режимі вони повинні чітко викласти алгоритм дій у вашій ситуації.

Види страховок

  • Базова (надається при подачі документів на візу).
  • Розширена (передбачає компенсацію за шкоду здоров'ю).

Оформляйте розширену страховку, якщо плануєте активно відпочивати, або в країні незвичний клімат, продукти і т.д. Для підстраховки рекомендується також додати в поліс додаткові опції (можливі ризики).

Що потрібно для оформлення поліса

  • Паспорт.
  • Термін і напрямок подорожі.
  • Оплата.

Необхідно правильно заповнити всі дані (ПІБ, прописка, паспортні дані). Одна копія поліса залишається у агента страхової компанії, друга відправляється в посольство, оригінал ви візьмете у подорож.

Якщо страховка оформляється через інтернет, поліс в електронному вигляді приходить на пошту. Документ можна роздрукувати або залишити в електронному вигляді на телефоні.

Порядок дій в страховому випадку

Страхова компанія - це гарант відшкодування збитків. Але є той, хто організовує медичну допомогу. Це так званий асистанс (компанія-посередник), номер телефону якої вписаний у бланк поліса. Після настання страхового випадку перший дзвінок повинен бути проведений саме асистансу. Повідомте йому:

  • номер полісу;
  • ПІБ;
  • місце знаходження;
  • телефон для зворотного зв'язку;
  • короткий опис ситуації.

Можливо, доведеться відправити асистансу копію паспорту (він повинен бути з собою). Асистанс назве медичний заклад і лікаря, до якого можна звернутися.

Не менш важливо, щоб усі витрати, пов'язані з лікуванням, були документально підтверджені. Тобто необхідно зібрати і зберегти все рецепти на ліки, рахунки-фактури, інвойси, медзвіти, чеки та їхні копії. Все це знадобиться для отримання компенсації. Для підстраховки бажано, щоб асистанс контролював всю документацію і вчасно підказував, чого не вистачає, щоб страхова компанія не відмовилася оплачувати витрати.

Після повернення в Україну в офісі страхової компанії ви напишете заяву на відшкодування витрат і надаєте повний пакет документів:

  • страховий поліс;
  • копію паспорту;
  • медичні папери (рецепти на ліки, чеки, тощо).

Ось і все, залишається дочекатися виплати компенсації.

 

Ми завжди готові оформити Вам страховий поліс у будь-яку точку світу. Бажаємо безпечних і приємних поїздок!

Ваш AvesTravel.

Переглядів: 516